text.skipToContent text.skipToNavigation

Жалби и замена

 

Во случај да не сте задоволни од производите, тие може да се заменат или да се вратат во рок од 14 дена од приемот, и вашите пари ќе ви бидат вратени.

За да го остварите ова право, треба да го испратите вашиот производ неоштетен во оригиналното пакување со сета опрема и документација со која производот бил при првичната испрака.

Ако производот е со одреден дефект и е во рамките на гарантниот период, купувачот треба да јави на овластен сервисен центар во согласност со инструкциите на гаранција.

Доколку увидите дека производот по испораката не е во исправна состојба, контактирајте не и ние ќе се потрудиме што е можно поскоро неисправниот уред да ви биде заменет со нов.

Вашите поплаки и незадоволства можете да ги пријавите на телефонскиот број 02 3202 900 или испратете еmail на info@ekupi.mk. Потрошувачот треба да го знае бројот на сметката или корисничкото име за да можеме да ја провериме вашата нарачка.

Вашето онлајн купување го извршувате сигурно благодарение на највисоките стандарди за безбедност.