Жалби и замена

Во случај да не сте задоволни од производите, тие може да се заменат или да се вратат во рок од 14 дена од приемот, и вашите пари ќе ви бидат вратени.

За да го остварите ова право, треба да го испратите вашиот производ неоштетен во оригиналното пакување со сета опрема и документација со која производот бил при првичната испрака.

Ако производот е со одреден дефект и е во рамките на гарантниот период, купувачот треба да јави на овластен сервисен центар во согласност со инструкциите на гаранција.

Доколку увидите дека производот по испораката не е во исправна состојба, контактирајте не и ние ќе се потрудиме што е можно поскоро неисправниот уред да ви биде заменет со нов.

Вашите поплаки и незадоволства можете да ги пријавите на телефонскиот број 02 3202 900 или испратете еmail на info@ekupi.mk. Потрошувачот треба да го знае бројот на сметката или корисничкото име за да можеме да ја провериме вашата нарачка.