text.skipToContent text.skipToNavigation

Гаранција на производи

 

Доколку уредот е неисправен и треба да се сервисира, ве молиме да ја проверите документацијата од овластениот сервисен центар кој е вклучен со вашиот производ и истовремено, постапете во согласност со инструкциите на овластениот сервисер.

Ако производот е со одреден дефект и е во рамките на гарантниот период, купувачот треба да јави на овластениот сервисен центар во согласност со инструкциите на гаранција.

Ако купениот производ е неисправен, и не одговара на описот на страницата, или едноставно, не ги исполнил очекувањата на клиентот, можете во рок од 14 дена од добивањето на артиклот да направите замена или враќање на производот. По истекот на рокот, купувачот треба да ги следи инструкциите кои се зададени во гаранцијата.

Доколку имате било какви прашања или ви се потребни појаснувања контактирајте не на телефонскиот број 02 3202 900 или испратете еmail на info@ekupi.mk.